lørdag 19. mars 2011

Eksemplarisk Casper

Jeg har fått inntrykk av at det bare er et mindretall som syns det er en pest og plage å lese om Casper en gang i blant, så jeg tar meg den frihet å skrive et innlegg om han igjen. Jeg føler det er fair ovenfor Casper å nevne når han har gjort noe positivt også, ikke bare trekke frem alt det negative. Så til deg som fryder deg over å lese om når Casper gjør hverdagen vanskelig for oss er ikke dette gledelig lesestoff! For denne uka har han vært snill og ikke vekka oss en eneste natt. Det er først og fremst fordi vi har kasta han ut hver kveld hele uka så han har ikke hatt mulighet til å lage kvalm.

Men i natt fikk han sove inne og oppførte seg som en praktkatt likevel, og jeg tror jeg har knekt koden for å få han til å sove natta gjennom:) I går hadde jeg nemlig besøk av "gamlegjengen", (veldig hyggelig), vi var 10 stk som ikke hadde sett hverandre på mange år. I tillegg til at stua ble full av folk, resulterte det i høyt lydnivå og det stressa Casper veldig. Og på toppen av alt var stolen hans opptatt hele kvelden så han visste ikke hvor han skulle legge seg! Han stressa frem og tilbake hele kvelden, så 2 minutt etter de siste gjestene dro slokna han i stolen sin og sov tungt hele natta, det var faktisk jeg som vekka han i dag.


Og som om ikke det var nok, i dag har han faktisk gjort nytte for seg! Han har vært ute på verandaen og fanga edderkopper (som han har spist)! Jeg må si at jeg setter virkelig pris på at han holder edderkoppbestanden i Kornvegen 61 nede!
Se, ingen edderkopper igjen!

1 kommentar:

  1. Hei! Eg må trekke fram at eg syntes du har glømt nokon når du har hadt "gamlejengen" på besøk men men:) Ha en forteffeleg lørdag,kos å lese hjå deg!

    SvarSlett