søndag 13. mars 2011

Forsinka bollesøndag!

Vi forsømte fastelavensfeiringa sist søndag. Jeg hadde kjøpt inn ingredienser, men gadd rett og slett ikke bake. Men siden gjær er så dyrt måtte jeg bruke den før den blir gammal, derfor baka jeg boller i dag! I tillegg ønska jeg revansj siden bollene jeg baka sist (for ca 1 år siden) ble kritisert.
Den gangen hadde jeg baka non-stop boller med en lite samarbeidsvillig gjær, så baksten ble ikke så luftig som den burde. Vi var en liten gjeng på tur og hadde med oss boller, da en person lurte på om jeg kunne sende over en "tørr j****" til!!!! Dagens boller ble i motsetning saftige vidunderboller så da fikk jeg bevist at jeg kan mer enn å bake tørt skrot.
Non-stop boller

 Ikke nok med det, i dag fikk jeg selveste Henning med på søndagstur på Bore-stranda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar