torsdag 3. mars 2011

Herlig støl...

Er stiv og støl i kroppen i dag. Vanligvis liker jeg det siden det ofte er et tegn på at jeg har trent nye muskler. Men det er ikke tilfellet i dag!
Litt av "stølheten" kommer fra treningen i går, men det er likevel ikke positivt siden jeg var på en time jeg har gått fast på en gang i uka i 4 mnd og ikke vært støl siden første uka. Nå sluntra jeg unna forrige uke - så ble jeg støl! 12 dagers pause så er musklene allerede godt i gang med å forfalle!
Men hovedgrunnen til at jeg er støl er at vi hadde sykveld i går!!! Og jeg ble ikke støl av å sy, men av å klippe!! Ser for meg en eventuell samtale når jeg kommer gående stiv og støl som en stokk:
Annen person: - "Du ser støl ut, har du trent?"
Jeg: - "Nei, jeg har bare klippa."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar