mandag 28. mars 2011

Støle bein = bakemandag

Skulle egentlig trene i dag, men verker i hele kroppen, og spesielt beina, etter skituren i helga. Faktisk så støl at det var vondt hver gang jeg skulle gire når jeg kjørte hjem fra jobb i dag! Så da droppa jeg treninga og "produserte" kalorier i steden!
Får besøk i morgen og da kan det være hyggelig å servere kake, og banankake er trygt å bake en dag i forveien siden resten av beboerne i huset hater banan. Eller Casper hater det vel strengt tatt ikke, men han digger det ikke heller. Med andre ord: kaka får stå i fred til i morgen. Får bare håpe at gjestene ikke hater banan..


Ellers kom jeg hjem fra jobb i dag til en hyggelig "velkommen hjem"-hilsen fra Casper; han hadde spydd på gulvet! Jeg glemte "dessverre" å ta bilde av spyet siden jeg var så ivrig med å tørke det bort, så jeg får ikke publisert den hyggelige hilsenen:(

1 kommentar:

  1. Denne gjesten hater ikke bananer i hverfall:-) Gleder meg til i morgen! Flaggermustoppen min er enda ikke ferdig, så jeg kan desverre ikke ha den på meg

    SvarSlett