tirsdag 15. mars 2011

Nytenkning!

Jeg har mottatt klager fra visse leserer om at det har vært for mange innlegg om katter og da spesielt Casper i det siste, og det kom krav om å utvide temaene i bloggen til å handle om andre ting.
Samme leser, som også tilfeldigvis er norsklærer, har også påpekt en del kommafeil i innleggene. Dette må jeg bare beklage, jeg skal jobbe med meg selv i håp om å luke bort disse!

Jeg skal fra nå av prøve å begrense spalteplassen til Casper. Det har aldri vært noe mål å vie mye tid til han, men i det siste har han tatt så stor plass her i huset at det har vært vanskelig å unngå å nevne han. Men i dette innlegget skal han altså ikke stå i sentrum.

Jeg vet at personen som kom med kravet om å skrive mindre om katt er veldig interessert i den jærske naturen, og da spesielt området rundt Synesvarden og Steinkjerringa. Jeg vil derfor legge ut en bildeserie fra mine siste søndagsturer hit som en kompensasjon for den tida personen har brukt på å lese ufrivillig om katt.



Uups, der klarte visst Casper rote seg inn likevel!


2 kommentarer:

  1. Eg syntes "norsklæreren" sjølv kunne laga ein blogg,det kunne vore interessant:) Ellers ser nok fru Mils syn på Casper for litt avlastning om det skulle trengast. Eg syntes forøvrig han er ein "sjefskatt" så viser kven som er the boss.

    SvarSlett
  2. Enig i at norsklæreren bør starte blogg! Me får pushe litt på så kanskje me får litt artig lesestoff til sommeren:)

    SvarSlett