lørdag 12. mars 2011

Kampen for nattesøvnen fortsetter..

Det var dessverre ingen engangshendelse at Casper kom seg over muren tidligere i uka. Nå har det skjedd hver natt siden, så jeg måtte gå over til plan B og gi "Get off"-sprayen et nytt forsøk. Var på Tropehuset tidligere i uka og kjøpte en stor flaske av denne. Dama i butikken mente formålet med sprayen blant annet var å holde katter borte fra soveromsdøra. For å være på den sikre siden dynka vi muren i sprayen, det ble så intens sitrus-lukt at jeg hadde problem med å være på loftet selv. Men likevel, kvart på 6 våkna vi av en velkjent klagende "stakkars-meg"-mjauing utenfor. Jeg har likevel ikke gitt opp, i kveld skal jeg spraye mer enn muren og håper det snart holder Casper unna!

Get off Casper!!

1 kommentar:

  1. Stakkars Casper! Forstår han ikkje hintet. Hiv han ut på kvelden. Bf6

    SvarSlett