onsdag 23. mars 2011

Utbredt problem

Jeg oppdaga at noen hadde havna innom bloggen min via google.no, og da ved å søke "klore på soveromsdøren". Måtte sjekke selv hvilke treff jeg fikk ved å søke på dette, og hvor høyt opp på lista mine tips om å bygge en mur av papp kom. Da kom jeg inn på et diskusjonsforum der temaet var katter som ødela nattesøvnen ved å klore på soveromsdøra, og for å si det sånn, problemet vårt med Casper er ingenting sammenlignet med hva andre sliter med!

Her var det folk som hadde hatt besøk av dyrepsykolog for å få hjelp til å tolke hvorfor katten klorte på døra og finne ut om den savna noe i livet sitt, der konklusjonen var at den var ensom og trengte en kosebamse. Andre hadde ligget våkne flere timer om natten pga skraping, for så å ende opp med å tilbringe natta på sofaen sammen med katten for å få den til å roe seg! Jeg må bare anta at det er innekatter det er snakk om, ellers må jeg si at folk gjør det unødvendig vanskelig for seg selv.
Haha, jeg er glad Casper er utekatt og kan kastes ut om kvelden så vi slipper å kontakte kattepsykolog:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar